Thursday, March 11, 2021

Full Episode Kurulus Osman Season 2 Episode 49 In Urdu

 اردو قسط ٹی وی میں مکمل قسط کورولس عثمان سیزن 2 قسط 49

KURLUS USMAN EPISODE 49


میں نے سنا ہے کہ آپ مجھے کچھ بتانا چاہتے ہیں مجھے بتاؤ میں سن رہا ہوں عثمان صاحب ، ہمیں آپ کی زبان پر یقین تھا اور ہم یہاں آئے تھے ہم اس کمرے میں ہیں کیونکہ آپ کو محتاط رہنے کے لئے کہا گیا ہے کہ عمر صاحب ایک انتہائی ہوشیار تیر مارکر شہید ہوگئے تھے۔ ہمارے پاس زندگی باقی تھی لہذا ہم زندہ رہیں آپ کو لگتا ہے کہ میں نے یقین کرکے غلطی کی ہے اور آج جو ہوا ہے آپ کی سوچ کچھ درست ہے اگر ایسا ہے تو ، ہمیں اپنے پیاروں کے ساتھ اپنے قبیلے میں واپس جانا ہوگا اگر اب آپ جائیں تو واپس تو یاد رکھنا ہمارے دشمنوں کو وہی ملے گا جو وہ چاہتے ہیں ہم جانتے ہیں کہ دشمن کیا چاہتا ہے ، لیکن کون جانتا ہے؟ ہم فجر کے بعد اپنے قبائل کے ساتھ حسن سلوک کریں گے اور ان کے ساتھ معاملات کریں گے اور ان کی رائے سے فیصلہ کریں گے

اس صورت میں ، آپ کا ایناگول کو فتح کرنے کا خواب قطعی طور پر پورا ہوتا دکھائی نہیں دیتا ہے

اب آپ اپنے خوابوں کے بارے میں فیصلے کریں گے

کیا مجھے ان مشکلات کی وجہ سے اپنے خواب پورے کرنے سے دستبردار ہونا چاہئے؟

میں نے آپ کو اپنی جان دینے کے لئے نہیں کہا تھا

میں یہ نہیں کہہ رہا کہ ہماری جماعت آپ کی زندگیوں سے زیادہ قیمتی ہے


کیونکہ ہم ابھی تک متحد نہیں ہوئے ہیں

میں یہ کہہ رہا ہوں


کم سے کم اس خوف سے چھٹکارا پائیں

ورنہ آپ کبھی اتحاد نہیں بنا سکتے


آپ بہادر رہنما ہیں جو منتخب ہوئے ہیں

جب دشمن آپ پر حملہ کرنا چاہتا ہو تو میں اسے کم چاہتا ہوں


کیونکہ اس بار دشمن

ایک بڑی تعداد ہوگی

تب وہ تمہارے خیموں کو ختم کردیں گے۔ مجھے بتاو

اگر آپ متحد نہیں ہیں

تو آپ کس سے مدد طلب کریں گے؟

اور اگر آپ متحد ہوجائیں

تو سب مل کر مقابلہ کریں گے

مقابلہ کریں گے

اور ریاستیں بنیں

تب کافر حملہ کریں گے اور ایک ملین بار سوچیں گے کہ اب صرف ایک قبیلہ نہیں رہا ہے

بلکہ یہ ایک مضبوط ریاست ہے

وہ جان لیں گے کہ انہیں حملے کا بھرپور جواب ملے گا

تب وہ اس کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکیں گے

کیا تم لوگ ایسا نہیں چاہتے؟

عثمان صاحب ، بالکل وہی جو ہم چاہتے ہیں

لیکن

لیکن دشمن ایسا نہیں چاہتا

یہ ٹھیک ہے

https://ok.ru/video/2556953758447

No comments:

The Great Seljuk Episode 25 26 With Urdu Subtitles

  The Great Seljuk Episode 25 ,26 With Urdu Subtitles : ㄚVideo link below click on link:                                           https://o...