Sunday, January 3, 2021

Kurlus Osman Episode 41 (Season 2 Episode 14) | English – Urdu Subtitles

Kurlus Osman Episode 41 (Season 2 Episode 14) | English – Urdu Subtitles


 قسط شروع ہو رہی ہے

کرلوس عثمان قسط 41 اب قابل رسائ ہے لیکن اگر آپ پچھلے واقعے کو پڑھ سکتے ہیں تو نیکولا اپنی شکست پر بہت ناراض ہیں۔ اپنے والد کی قبر پر فاتحہ پڑھنے کے بعد ، ‘عثمان نے اپنے والد کی قبر سے خاک اٹھایا اور کہا: میں تمہاری فتح شدہ زمین کو ترکوں کی سرزمین بنا دوں گا۔ میں معصوموں کی آنکھوں میں آنسو نہیں آنے دوں گا لیکن میں ان کی امید بن جاؤں گا۔ یہ ظالموں کے خلاف ڈراؤنا خواب بن جائے گا۔ اب سے ، تمام مظلوموں کی دعاؤں کے ساتھ ، میں ان زمینوں کو زمین کے آخری سرے تک لے جاؤں گا۔

میں اپنے آباؤ اجداد اوغاز خان ، میرے دادا سلیمان شاہ اور آپ کی روایات پر عمل کروں گا۔ اب سے وقت آگیا ہے کہ کسی چیف کا انتخاب کیا جائے۔ اللہ ہمیں کبھی شرمندہ نہ کرے۔ اب سے ہم بہتری کی امید کے ساتھ آگے بڑھیں گے۔ اسی وقت ، دو گھوڑے سوار آئے ‘عثمان۔ ان میں سے ایک گھوڑے پر سوار تھا۔ عثمان کہتے ہیں ، سلام ہو۔ وہ دونوں گھوڑے سوار ارٹگرول غازی کی قبر پر فاتحہ پڑھتے ہیں ، اس کے بعد عثمان نے ان سے پوچھا کہ وہ کہاں سے آرہے ہیں۔ ان میں سے ایک کا کہنا ہے کہ جناب ، ہم تجارت کے لئے حلاب سے آئے ہیں۔

میں پہلے سوداگر عبد اللہ بن ملک کا غلام تھا۔ اب میں اس کا بیٹا بن گیا ہوں۔ پھر ایک اور گھوڑا سوار کہتا ہے ، "میں نے سنا ہے کہ میری جان بچانے والے عظیم فاتح ، ہمارے ایرٹگلول صاحب فوت ہوگئے ہیں۔" جب کہ میرے یہاں آنے کا بنیادی مقصد اس کے ہاتھ کو چومنا اور اس کی برکتیں وصول کرنا تھا۔ عثمان کہتے ہیں ، "میں نے اپنے والد سے سنا تھا کہ جب آپ سغوت آئے تو منگولوں نے آپ پر حملہ کیا۔" کیا اس طرح میرے والد نے آپ کے قیمتی سامان اور آپ کی زندگی کی حفاظت کی؟ ایک اور گھوڑا سوار جو اپنا نام بزنس مین عبد اللہ بن ملک دیتا ہے آپ کے والد کہتے ہیں؟

کیا آپ ہمارے ارٹگرول صاحب کے بیٹے عثمان صاحب ہیں؟ تاجر عبد اللہ بن مالک کہتے ہیں اگر آپ مجھے اجازت دیتے ہیں تو میں آپ کو اپنے بہادر سے گلے لگانا چاہتا ہوں۔ اس نے عثمان صاحب کو گلے لگایا اور کہا مجھے بہت افسوس ہے۔ اللہ ہمارے ارسطگر صاحب کو جنت الفردوس نصیب فرمائے۔ عثمان نے کہا شکریہ۔ سوداگر عبد اللہ بن مالک کہتے ہیں کہ بیٹا ، میں تمہاری آنکھوں میں تمہارے والد کی روشنی دیکھتا ہوں۔ لیکن جن لوگوں نے میرے کاروان پر حملہ کیا وہ منگول نہیں تھے ، وہ تکفور کے سپاہی تھے۔ عثمان کہتا ہے پھر آپ کا سوگوٹ میں استقبال ہے۔ تاجر کہتا ہے شکریہ۔ عثمان پہلے مسافر اور آپ سے پوچھتا ہے۔


پہلا مسافر کہتا ہے مرحوم ایرتوگلول صاحب کا شکریہ جس نے مجھے ظالموں کے ظلم سے آزاد کیا۔ جب آپ کو معلوم ہوا کہ میں یتیم ہوں تو آپ کے والد نے میرا نام لیا۔ اللہ انہیں جنت الفردوس عطا فرمائے۔ اس نے مجھ پر رحم کیا اور پیار سے میرا نام اپنے والد سلیمان کے نام پر رکھا۔ انہوں نے صرف مجھے نام نہیں دیا ، انہوں نے مجھے باپ دیا۔ انہوں نے مجھے تین بھائیوں کو اپنے وطن سے دور کردیا۔ خدا کا شکر ہے کہ میں عثمان صاحب کے معاملے میں ایک بھائی دیکھ رہا ہوں۔ عثمان نے کہا خیر ہے میرے بھائی۔ سلیمان کہتا ہے آپ کا شکریہ۔ عثمان کہتے ہیں سرائے میں میرے مہمان بنو۔ اب سے ، آپ کے قیمتی سامان اور آپ کی زندگی قائ کے تحفظ میں ہے اور قائی قبیلہ آپ کا گھر ہے۔

تاجر عبد اللہ بن مالک کہتے ہیں ، "اللہ عثمان صاحب آپ سے راضی ہو۔" سلیمان کا کہنا ہے کہ اگر آپ قائد بن جاتے ہیں اور اپنے والد کے نقش قدم پر چلتے ہیں تو ، آپ عالم اسلام کی امید بن جائیں گے۔ خدا آپ کو بہت سی لڑائیاں جیت جائے گا۔ یہاں تک کہ چیف کے انتخاب کے لئے جرگہ سے قبل ، ڈنڈر لالچی سرداروں میں سونا بانٹتا ہے تاکہ وہ سربراہ کا انتخاب جیت سکیں۔ سپاہی بوران عثمان سے کہتا ہے کہ ڈینڈر صاحب سرداروں کو دے کر سونا خرید رہے ہیں۔ عثمان اپنے فوجیوں سے خیمے میں بات کر رہا ہے جب اچانک سپاہی پر ایک ڈبل پیغام آیا کہ یر کوٹائی آپ سے ملنا چاہتا ہے۔

یرکوٹائی انٹری

عثمان نے جرکوئ سے پوچھا کہ جرگے کے دن آپ یہاں کیا کر رہے ہیں؟ جیرکوٹائی۔ انہوں نے کہا ، "اگر آپ رہنما نہیں بنتے ہیں تو معاملات مزید خراب ہوجائیں گے۔" میں نے سوچا کہ آپ کو آدمی کی ضرورت ہوگی۔ کیا عثمان کہتے ہیں اگر وہ مجھے منتخب کرے؟ انہوں نے کہا ، "مجھے لگتا ہے کہ عید کا دن ہوگا۔" عثمان مسکرایا اور اپنے فوجیوں سے کہا ، "کیا تم اسے دیکھتے ہو؟" کون ہے اس کا ساتھ صرف اللہ ہی جانتا ہے۔ ادریس ، قائی قبیلے کا ایک کمہار ، دراصل پوپ کے آدمیوں کا جاسوس ہے۔ انتخابی جرگہ شروع ہوا۔ مسٹر بامسی اس جرگہ کو بلانے کے لئے ذمہ دار ہیں۔ اللہ کے نام سے جرگہ شروع ہوتا ہے۔ فاتحہ پہلے میت کے لئے تلاوت کی جاتی ہے۔ فاتحہ کے بعد ، مسٹر بامسی کہتے ہیں ، "میں آپ سب کو آنے کا خیرمقدم کرتا ہوں۔" جرگہ خیمے میں ہر کوئی کہتا ہے آپ کا شکریہ۔ مسٹر بامسی کہتے ہیں کہ قائی قبیلے کے سب سے بڑے چیف ہونے کے ناطے ، میری ذمہ داری ہے کہ اس جرگہ کا انعقاد کریں۔

مسٹر بامسی کہتے ہیں کہ ارسطگرالغازی مرحوم کے تین بیٹوں اور ان کے بھائی کو بھی ہماری روایات کے مطابق حکمرانی کا حق حاصل ہے۔ حق [الل ]ه] ہمارے فیصلے پر راضی ہو۔ جرگہ میں موجود ہر شخص کہتا ہے ، آمین۔ عثمان صاحب اور ڈنڈر صاحب جرگہ میں سرداری کے امیدوار ہیں۔ عثمان صاحب زیادہ ووٹ حاصل کرنے کی وجہ سے سردار نشست جیت گئے۔ بامسی صاحب نے عثمان کو کائی قبیلے کا سردار کہا ، جبکہ ڈنڈر صاحب غصے سے سرداری جرگے کے خیمے سے باہر جارہے ہیں ، پھر عثمان کہتے ہیں وہیں رک جاؤ ، چچا۔ عثمان کا کہنا ہے کہ انتخاب ناقابل قبول ہے۔ میں ایسا جیتنے والا مائل قبول نہیں کروں گا۔

ایسا لگتا ہے کہ کچھ لوگوں کو سونے سے خریدا گیا تھا اور کچھ لوگوں سے عظمت کا وعدہ کیا گیا تھا۔ لیکن ان کو دھوکہ دیا گیا۔ عثمان نے کہا چیفس! ہم یہاں ایک کیئی سردار کا انتخاب کر رہے ہیں۔ ایک ایسا چیف جو ویں ہو گا

No comments:

The Great Seljuk Episode 25 26 With Urdu Subtitles

  The Great Seljuk Episode 25 ,26 With Urdu Subtitles : ㄚVideo link below click on link:                                           https://o...